جزییات خبر

بومی‌سازی ۱۳۸۶ قطعه در کارگاه مجتمع گاز پارس جنوبی

بومی‌سازی ۱۳۸۶ قطعه در کارگاه مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۴۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که با انجام اقدام‌های نوآور و خلاقانه متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی این مجموعه، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۱۳۸۶ قطعه و تجهیزات در این کارگاه داخلی‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این باره گفت: با هدف تحقق برنامه‌های تعریف‌شده در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و تلاش برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان، کارکنان و متخصصان کارگاه مرکزی مجتمع هر روزه برای مهندسی معکوس و داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز در این مجموعه در تلاش‌اند.


وی ادامه داد: با تکیه بر دانش روز و با هدف بومی‌سازی قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، با تلاش متخصصان جوان کارگاه مرکزی مجتمع در ۹ ماه گذشته بیش از هزار و ۳۸۶ قطعه مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شده است.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پیاده‌سازی و اجرای دقیق مسائل ایمنی در کارگاه مرکزی این مجموعه، تصریح کرد: در اجرای عملیات ساخت قطعات و تجهیزات داخلی مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۹۲ هزار و ۶۳۶ نفرساعت کار بدون حادثه ناتوان‌کننده در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شده است.


باهوش یادآور شد: ضرورت توجه به توان کارکنان خلاق، نوآور و مبتکر و منابع ارزشمند درون مجتمع گاز پارس جنوبی، تحقق تولید پایدار و داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات را تسهیل کرده است. فراهم‌سازی شرایط توسعه ساخت داخل مجموعه‌ای از مزیت‌ها را که سلسله‌وار به یکدیگر اتصال دارند برای کشور به ارمغان می‌آورد.

(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۱۴:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید